niedziela, 10 grudnia 2017

Kwiatkowo....

Poinsecja, to właściwie jedyny kwiat, który tak mocno kojarzy się ze świętami bożonarodzeniowymi i tak chętnie "scraperki"ozdabiają nim swoje kartki. Postanowiłam i ja spróbować swoich  sił w ich wykonaniu. Nie są idealne, ale ważne,  że zrobione osobiście no i skrupulatnie wycinane nożyczkami, gdyż nie dysponuję maszynką i wykrojnikami. A więc takie prawdziwe "hand made"


Nie są to moje pierwsze próby z pianką. Już wcześniej próbowałam innych i też wycinane nożyczkami.Mozna je zobaczyć na prezentowanych na blogu kartkach i poniżej. Mówią, że praktyka czyni mistrza, a wiec jest szansa, że się bardziej wprawię w ich wykonaniu.

6 komentarzy:

  1. Ninko są śliczne , w czym Ty się jeszcze chcesz wprawiać. Nigdy bym nie pomyślała,że są wycinane nożyczkami. Mistrzowsko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mariola. Zaklęta Igiełka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatki super. Masz jakieś szablony? Ja zaczęłam przygodę z pianką,ale jakoś mi nie wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablony znalazłam w necie.wydrukowałam na grubszym papierze,wycięłam i odrysowuje na piance. Wszystkie moje kwiatki wycinam nożyczkami.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za odwiedziny i komentarz - Nina