sobota, 17 lutego 2018

Urodzinowe candy

Wzięłam udział w candy urodzinowym u splocika, o czym świadczy niewątpliwie banerek zamieszczony na pasku bocznym mojego bloga. No i z radością informuję, że wygrałam. W środę otrzymałam paczkę niespodziankę. Oczywiście bardzo radosną niespodziankę.
Ale proszę ocencie sami.

Jak widać na poniższym zdjęciu jest coś dla duszy, tzn dla pasjonatki robótek wszelkich jak i dla ciała - smakowite herbatki i słodkości w postaci czekolady.


Otrzymałam tez piekny komplecik biżu frywolitkowego


maleńką zawieszkę z uroczym króliczkiem z jednej i wiosennym kwiatuszkiem z drugiej strony



a także przepiękną  frywolitkową zakładeczkę



Dziękuję  splociku. Obiecuję, że wszystko odpowiednio wykorzystam, tak jak czekoladę, po której zostały już tylko wspomnienia :)


2 komentarze:

  1. Gratuluję. Piękne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że mogłam sprawić Ci radość. :))
    Miło, że niespodzianka spodobała się.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za odwiedziny i komentarz - Nina