czwartek, 19 grudnia 2019

Grudniowe hafty i przysłowia2

Pracowite rękodzielniczo były dwa pierwsze tygodnie grudnia. Dobrze że uwielbiam haftowanie i siedzenie kilka godzin dziennie nad haftem nie jest mi straszne. Jedyne co mnie ogranicza to oczy, które po takim wysiłku bywają baaaardzo zmęczone. Ta wczesno  grudniowa mobilizacja wynikała z chęci wzięcia udziału w ostatnim już miesiącu zabawy w hafty i przysłowia. Niestety druga połowa grudnia zarezerwowana na przygotowania świąteczne. Ponieważ  ostatni mc roku nieodparcie kojarzy się ze świętami i Mikołajem, a jedno z przysłów
brzmiące " Jeśli święty Mikołaj śniegu nie roztopi,długo będą chuchać  w ręce chłopi" tez  nawiązywało do tego tematu , więc i u mnie króluje  dziadzio z siwą brodą,  w czerwonym kubraku i czerwonej czapie.

2 komentarze:

  1. Piękny obrazek i widać, że pracochłonny. :)
    Dziękuję za udział w zabawie i mam nadzieję, że przyłączysz się do nas w kolejnej edycji. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten Mikołaj z reniferkiem :)
    Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za odwiedziny i komentarz - Nina