sobota, 4 grudnia 2021

 Ponieważ moje prawnusie dorosły już do przedszkola i żłobka babcia dostała zadanie do wykonania. I choć ostatnio wszelkie prace robótkowe musiałam odłożyć, ze względów na konieczność oszczędzania oczu, to jakże można odmówić.

Chodziło mianowicie o wykonanie kilku  nietłukących się i bezpiecznych dla ciekawskich z natury maluszków zabawek na choinkę. 

Musiałam więc uruchomić szydełko i co nieco popracować. Powstało kilka gwiazdek i bombek, które pokażę w następnym poście, ale też zapewne bardziej interesujące dla maluszków główki bałwanka i mikołajków.

Ponieważ bałwanek wpisuje się w zabawę u splocika o przysłowiach, więc go zgłaszam jako interpretację przysłowia  pierwszego:

"Głowa warta kapelusza, a kapelusz wart niewiele"






Przy okazji pochwalę się mikołajkami. One wprawdzie nie mają kapelusza, ale mają ładne czerwone czapeczki.




 Mam cichą nadzieję, że moje nietłukące się zabawki upiększą 
choinkę, choć jak znam życie, to zapewne dla maluchów bardziej interesujące będzie to, co Mikołaj przyniósł dla nich w paczkach.







4 komentarze:

  1. Balwanek jest mega uroczy , taki zestaw kolorów dzieci lubią. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo też uważam,że takie kolorowe "główki" okażą się bardziej interesujące aniżeli białe gwiazdki, czy bombki.

      Usuń
  2. Świetne ozdoby zrobiłaś dla dzieci. :)
    Cieszę się, że choć na chwilkę chwyciłaś za szydełko. :)
    Zdrówka życzę :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku dziękuję za życzenia. Też mam nadzieję, że od czasu do czasu uda mi się coś stworzyć przy pomocy szydełka. Szkoda mi tylko,że na razie ulubione xxx odeszły do lamusa,mam nadzieję,że nie na zawsze.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za odwiedziny i komentarz - Nina