piątek, 8 grudnia 2017

Hej kolęda, kolęda....

Święta tuż, tuż. Czas więc pomyśleć o słaniu życzeń świątecznych, noworocznych rodzinie i znajomym. Podobnie jak w lata poprzednie udało mi się stworzyć kilka karteczek.
Może nie są tak piękne, jak bym chciała, ale na pewno, oprócz pracy, poświęconego im czasu, włożyłam w ich tworzenie całe moje serce.
Jak wspominałam, rok temu miałam przygotowane kilka haftów xxx, których z różnych względów, nie wykorzystałam.
Przyszedł więc czas, aby w tym roku zmienić je w karteczki.
Karteczki będą trochę nietypowe, bo hafciki nie należą do najmniejszych, a wiec i gabaryty kartek będą ciut większe niż przyjęte powszechnie.











Ta ostatnia, nie będzie spełniała roli karteczki z życzeniami, ale zostanie wykorzystana jako świąteczna ozdoba  w mieszkaniu starszej wnuczki.

7 komentarzy:

  1. Karteczki urody cudnej.
    Piękne hafciki.
    Chyba na przyszły rok pomyślę o takich wyszywankach.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię te małe, bożonarodzeniowe obrazeczki.Tylko zawsze wybieram za duże :) i potem mam problem w zmieszczeniu ich na kartkach.

      Usuń
  2. Ogrom pracy włożonej w te kartki. Nie dość haftów, to jeszcze piękna oprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za docenienie trudu włożonego w haft, ale kto ma lepiej to uczynić niż Ty - też haftująca. Ale wiesz jak to wciąga, szczególnie gdy się lubi to co się robi.

      Usuń
  3. Piękne haftowane karteczki!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,że się podobają. Również ślę pozdrowienia.

      Usuń
  4. Prześliczne te kartki !! Jakie dopieszczone te hafciki :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za odwiedziny i komentarz - Nina