piątek, 2 lutego 2018

Haftowana karteczka z okazji chrztu

Ostatnio zdarza  mi się zrobić od czasu do czasu okazjonalną karteczkę. Ta była na zamówienie starszej wnuczki z okazji chrztu kuzyneczki. Ponieważ kartka miała być haftowana, więc wybór padł na wzór haftowany kilka lat temu , ale przez córkę. To były początki mojego kartkowania i jedyna chyba kartka zrobiona przez córkę.
Tak sie prezentowała.



Ja moją haftowałam na kanwie 18 i nie mieściła mi się w gotowej bazie z Lidla. Musiałam bazę wyciąć, więc dopasowałam ją lepiej  do kształtu haftu.


Jak to zwykle u nas bywa kartka była robiona "rodzinnie" 
Środek wydrukowała i umieściła w karteczce wnuczka. Jest wydrukowany na kalce technicznej.


Aby kartka ładnie się prezentowała przy wręczaniu dorobiłam do niej pudełeczko. 
Niestety zdjęcie robione nocą i bez kartki w środku.



3 komentarze:

Ślicznie dziękuję za odwiedziny i komentarz - Nina