poniedziałek, 10 lutego 2020

Wyróżnienie

Jak już wcześniej wspominałam, moja kartka "matematyczna" została wyróżniona, a co za tym idzie otrzymałam konkretną nagrodę w postaci skrapów z wykrojników z już wydziurkowanym wzorem oraz piękną kartkę wykonaną przez Danfi z gratulacjami i życzeniami, które poniżej prezentuję.





Dziękuję Danusiu. Scrapki na pewno wykorzystam do zrobienia kartek z haftem matematycznym, a przepiękna kartka będzie wspaniałą pamiątką, jak zresztą wiele innych, które skrupulatnie zbieram i mam już pokażną kolekcję tworzoną przez kilka lat

2 komentarze:

  1. Ninko, niezmiernie się cieszę, że karteczka Ci się spodobała :-) A o tym, że scrapki świetnie wykorzystasz, jestem przekonana :-) Pewnie nieraz będziemy mogli podziwiać przyozdobione nimi Twoje prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz gratuluję wyróżnienia i nagrody. :)
    Super scrapki otrzymałaś.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za odwiedziny i komentarz - Nina