środa, 5 stycznia 2022

Rękodzieło i przysłowia - mc grudzień 2021

Nie byłabym sobą gdybym również w tym roku, wzorem lat poprzednich, nie wygospodarowała trochę czasu, którego akurat nie miałam za wiele przed świętami, na wykonanie kilku drobiazgów kojarzących się z BN. Takimi drobiazgami obdarowuje zawsze moich bliskich,  aby im posłużyły do dekoracji mieszkania, okna, czy choinki.
W tym roku "postawiłam" na szydełko i makramę.
Makramowe choineczki zrobiłam dwie. 


Niżęj szydełkowe ozdoby na choinkę i zawieszki.






Były jeszcze bombki szydełkowe i czapeczki mikołajkowe a także czerwone kokardki  na zapinki do włosów, ale zabrakło czasu na upamiętnienie, na zdjęciu.

Ponieważ wszystkie drobiazgi jako prezenciki mieszczą się w regulaminie splocikowej zabawy "Rękodzieło i przysłowia" na m-c grudzień, zgłaszam je jako ilustracja przysłowia drugiego, choć dla mnie jest ono nieco przewrotne, ale nie będę go analizowała doglębnie☺

2. Rzecz darowana kosztuje zawsze drożej niż kupiona.


Żeby przysłowie można było lepiej zilustrować zrobiłam kompilację w jednym obrazku



Na koniec banerek zabawy



4 komentarze:

  1. Śliczne prace i na pewno ucieszyły obdarowanych. :)
    Zdążyłaś przed podsumowaniem. :)))
    Dziękuję bardzo za udział w zabawie i mam nadzieję, że jakieś prace dołączysz w nowej edycji zabawy. :)
    Daj tytuł temu wpisowi bym mogła podlinkować.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. A miałam nadzieję, że będą to już prace na kolejną 3 edycję tej zabawy. Ale jak widać i z grudniowymi wytycznymi poradziłaś sobie wyśmienicie. Bardzo fajne te Twoje szydełkowe i makramowe dodatki. Choineczka makramowa jest super, sama mam na taką ochotę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, nie wiem czy próbowałaś makramy.Jeśli nie to spróbuj. Zapewniam,że nie jest ona aż taka trudna jak by się zdawało.A można zrobić wiele ładnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prace😀szczególnie makramowa choinka wpadła mi w oko!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za odwiedziny i komentarz - Nina