wtorek, 18 kwietnia 2023

Podziekowania

 Tak się w tym roku złożyło, że oprócz świąt Wielkiej nocy w kwietniu obchodzę również urodziny. Pamiętała o tym ważnym dla mnie dniu blogowa koleżanka. Z tej okazji otrzymałam śliczną karteczkę urodzinową  z życzeniami i przepiękną serweteczkę wykonaną techniką, która tak mnie zawsze zachwyca tj. frywolitką. 

Oczywiście nie zabrakło też życzeń z okazji świąt,  przekazanych w pięknie ozdobionej karteczce, no i oczywiście tradycyjnych wielkanocnych jajeczek, które były świąteczna ozdobą mieszkania.



Splociku dziękuję serdecznie za pamięć. 😘

6 komentarzy:

  1. Fajnie że koleżanka pamiętała o Tobie i Twoich urodzinach. Tez kiedyś dostałam frywolitkową serwetkę, ale była piękna tylko do pierwszego prania, a może to ja powinnam ją za każdym razem jak piorę to i blokować, ale przyznam się że mi się po prostu nie chciało !!
    Mam nadziej że ta od Splocika sprawdzi się idealnie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu masz rację miła jest świadomość, że ktoś o nas pamięta. Dawniej tych pamiętających było więcej a i ja sama też dużo karteczek wysyłałam. Niestety coronawirus i izolacja społeczna wiele zmieniła. Ale pamięć i wspomnienia zostały . Mam pełne pudło pięknych, ręcznie robionych kartek, które od czasu do czasu przeglądam i przywołuje miłe wspomnienia naszych rozmów na nieistniejącym już forum,naszych wymiank , Jakieś wtedy było inaczej, cieszyło nas że możemy komuś sprawić przyjemność.😊

      Usuń
  2. Fajnie jest jak pamiętają o nas inni i obdarzają życzeniami i prezentami !
    Frywolitkowa serwetka przepiękna 😘🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak Beatko,przynajmniej jeśli chodzi o mnie to każdy otrzymany drobiazg mnie cieszy. Zresztą sama też lubię sprawiać prezenty, przede wszystkim te przeze mnie wykonane. A jeszcze bardziej mnie cieszy gdy widzę prawdziwe zadowolenie w oczach obdarowanego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że mogłam sprawić Tobie przyjemność z okazji Świąt i Urodzin, i miło mi, że spodobały się prezenciki. :)
    Prawda, na forum działo się dużo i było mnóstwo uciechy z naszych pogaduszek, były wymianki i niespodzianki. :)
    W blogowym świecie dawniej też było fajnie, ale teraz choć wydaje się, że zmieniło się i blogi (według niektórych znikają) to jednak trzymamy się dzielnie, wspieramy się i mobilizujemy, a to ważne jest dla każdego blogującego.
    Niech wiosna wypogodzi się, byś mogła posiedzieć na działce i rozkoszować się naturą. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Splociku jeszcze raz bardzo dziękuję za niespodziankę urodzinową. Serwetka prześliczna, a kolorek choć bardzo ładny to niebrudzący, więc mam nadzieję że nie będę musiała szybko prać. Zresztą przed praniem ew. skonsultuje się z Tobą coby nie popełnić błędu, o którym wspomina wyżej Ania,bo szkoda byłoby tak pięknej robótki.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za odwiedziny i komentarz - Nina