poniedziałek, 2 stycznia 2017

I znowu mi nie wyszło jak plaowałam

Jak wspominałam w poprzednim poście, w tym roku miałam zamiar  zrobić karteczki świateczne w hafcie krzyżykowym. Ale - jak w piosence "Znowu mi nie wyszło". Jak często zresztą bywa w życiu. Co innego sie planuje, a rzeczywistość czyni swoje. Kupując bombki do dekupażu, kupiłam trochę zawieszek- bombek i to one zastąpiły te typowe kartki dla przekazania życzeń. Choć ...... jedną udało mi sie stworzyć z hafcikiem


Pozostałe hafciki pokażę jak przygotuję zdjęcia do opublikowania.


5 komentarzy:

  1. Śliczny hafcik i całość :)
    Mam ten wzorek i od dawna mam w planie wyszyć, ale jak piszesz, rzeczywistość weryfikuje plany.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak splociku!Inaczej zakladamy a inaczej wychodzi :). Hafcikow zrobiłam kilka i może jescze dziś uda mi sie je pokazać.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Miło mi,że Ci sie podoba. Lubie takie monochromatyczne xxx.

      Usuń
  3. Potwierdzam jest prześliczny, na "żywo" jeszcze ładniejszy :-)
    Pozdrawiam Dorti

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za odwiedziny i komentarz - Nina