czwartek, 1 sierpnia 2019

Lipiec - Hafty i przysłowia

Tym razem udało mi się wziąć udział w lipcowej edycji zabawy u Splocika "Hafty i przysłowia"
Do wyboru były jak zwykle dwa przysłowia:

1. Nawet dobre pióro kleksy robi.
2.Otwierajmy oczy sami, zanim inni nam je otworzą.

Wybrałam przysłowie pierwsze. Dlaczego ? Z prozaicznego powodu. Od wielu lat w moich zbiorach miałam schemat, który obiecywałam sobie wyhaftować,aby wypróbować jak to się haftuje na kanwie plastikowej. Nawet kanwę taką zakupiłam i leżała sobie w szafce, czekając na swój czas, ale zawsze go brakowało, bo było coś pilniejszego. Teraz nadarzyła się okazja i jest - pióro jako zakładeczka. Kleksów co prawda nie robi, za to pomaga w czytaniu.



Z efektu jestem zadowolona i chyba coś jeszcze na takiej kanwie wyhaftuje.

2 komentarze:

  1. Śliczne pióro :)
    Jeszcze nie dojrzałam do plastikowej kanwy. :)))
    Mam też ten schemat, ale ten jeszcze poczeka, bo trafiłam na pióro w kałamarzu i ono wygrało.
    Twoje zdjęcie oraz link dodałam już do mojej notki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za odwiedziny i komentarz - Nina