poniedziałek, 30 września 2019

Hafty i przysłowia 2 - wrzesień

Jak zwykle  w zabawie u Splocika były do interpretacji dwa przysłowia :

1. Smutek jest jak morze - utoniesz w nim bezpowrotnie,
upór jest jak łódka- wsiądziesz do niej i przepłyniesz.
2.Tylko ktoś inny może powiedzieć ślimakowi, jak wygląda jego muszla.

Ja wybrałam pierwsze. Najtrafniej odzwierciedla problemy życia ludzkiego. Nie ma bowiem osoby, która na jakimś etapie życia nie doznałby sytuacji, która pchnęłaby  go w otchłań rozpaczy lub smutku.
I wtedy taką łodzią ratunkową, może być upór i silna wola w dążeniu do przezwyciężenia trudnych chwil.
Łodzią, która powoli i mozolnie wyprowadzi nas na spokojne fale życia i pozwoli osiągnąć stabilną przystań.





4 komentarze:

  1. Pięknie zinterpretowałaś przysłowie i śliczny wzór wybrałaś, a hafcik, jak zawsze dopracowany. :)
    Fotkę i link dodałam do mojego wpisu.
    Miło, że bawisz się ze mną. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli tylko czas i moje oczęta pozwolą to będę zapewne kontynuowała zabawę. Jakość zdjęcia fatalna, ale to sprawa pogody.Jak tylko wyjdzie słoneczko zrobię nowe i podmienię na lepsze :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podmieniaj, tylko dodaj w nowej scenerii.
    Ta fotka już jest u mnie i nie będę jej podmieniać.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ta serię, a ten stateczek już dawno za mną chodzi, pięknie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za odwiedziny i komentarz - Nina