wtorek, 14 stycznia 2020

Haft matematyczny

Ostatnio na Facebooku, ogłoszono wyzwanie z techniką "haft matematyczny "

Wyzwanie zostało poprzedzone instrukcjami, filmami, wzorami które uczą tej techniki. Instrukcje te można znależć w grupie Halo Crafty, ale także dla tych którzy nie są "fejsbukowi" na blogu Pasje Danfi , gdyż to ona była autorką instruktażu i lekcji " Haftu matematycznego bez tajemnic"

Ponieważ w m-cu styczniu moja córka obchodziła urodziny. postanowiłam zrobić dla niej karteczkę wspomnianą wyżej techniką i łącząc przyjemne z pożytecznym, zgłosić karteczkę na konkurs.






Maki  z  foamiranu w moim wykonaniu również wg kursu  Dafi. Kurs moża znaleźć na na YT

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna karteczkę, podobają mi sie te maki, kolorki bardzo ją żywioły. Tyle słyszałam na temat haftu matematycznego, ale zwykle podziwiam u innych.Nawet nie wiem jak technicznie sie go wykonuje. Twoja karteczkę tylko z nim zyskała na wyglądzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszła kartka z makami. :)
    Oglądałam instruktaż Danfi i zapisałam sonie ten wzór.
    Dawno nie robiłam nic z haftem matematycznym.
    Znów nabieram ochoty na ten haft. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna. Będę częściej gościć na Twoim blogu. Śliczności tu zgromadziłaś.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za odwiedziny i komentarz - Nina