czwartek, 16 stycznia 2020

Przerywnik

W ferworze przedświątecznej krzątaniny tj sprzątania, pieczenia i pichcenia mój kręgosłup domagał się, co jakiś czas zwolnienia tempa i posadzenia go na fotel w celu odciążenia. A że cierpię na " zespół niespokojnych rąk" ( wiem nie ma takiej jednostki chorobowej ) i nie mogą dłużej niż kilka minut pozostawać bez ruchu, dlatego musiałam im dać jakieś zajecie. Padło na szydełko.
Jakiś czas temu kupiłam  wędliniarski sznurek bawełniany o grubości 5 mm,  więc postanowiłam wypróbować jak będzie z niego wyglądał szydełkowy koszyk, do wykorzystania na  przechowywanie różnych podręcznych rzeczy, aby się nie plątały po szafkach, szufladkach itp.  Powstały takie oto dwa pojemniki-koszyki.



Jeden z nich, ten większy, powędrował do wnuczki z przeznaczeniem na drobiazgi typu kremy, pudry i tp kosmetyki dla jej małej córeczki, a mojej prawnuczki. Jak wiem, sprawdza się w łazience wyśmienicie przy przewijaku. A ponieważ jest z czystej bawełny, więc będzie go łatwo utrzymać w czystości piorąc w pralce co jakiś czas.
Drugi powędrował do zaprzyjaźnionej blogowiczki, gdzie znalazł zastosowanie jako tymczasowa przechowalnia nici i robótki, w trakcie jej wykonywania.

A teraz przy okazji jak jestem przy szydełku.

Jakiś czas temu dla wygody koleżanek i znajomych, które upierają się przy zdejmowaniu obuwia w trakcie odwiedzin u mnie, choć nie ma takiej potrzeby, wykonałam na szydełku takie paputki. Wygodne, chronią stopy i higieniczne, bo można prać.

















4 komentarze:

  1. Pojemnik jest super i już zagospodarowany> :)
    Dziękuję :)
    Kapciuszki są bardzo fajniste. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku cieszę się,że pojemniczek znalazł odpowiednie zastosowanie. Kapciuszki fajnie się noszą. Są miekkie, lekkie, a jednocześnie ciepło w stópki.

      Usuń
  2. Pojemniczki rewelacyjne (sznurek wędliniarski-nie wpadłabym na to) a paputki, to wspomnienie dzieciństwa - miałam takie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojemniki superowe ,a paputki rewelacja - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za odwiedziny i komentarz - Nina