piątek, 24 stycznia 2020

Rękodzieło i przysłowia

Pod takim tytułem w tym roku blogerka Splocik kontynuuje zabawę Hafty i przysłowia.
Ponieważ i tym razem przystąpiłam do wyzwania, choć nie gwarantuję że dam radę co miesiąc brać w nim udział, to prezentuję dziś haft do przysłowia pierwszego z zaprezentowanych dwóch  na miesiąc styczeń :

1.Ci lekko tańczą, którym dobry los przygrywa.
2. Każdy śnieg jest biały, ale nie wszystko co białe jest
    śniegiem.



Rameczka do wymiany w przyszłości gdyż jest ciut zużyta :) Posłużyła mi do zaprezentowania haftu
      




8 komentarzy:

  1. Piękny haft wykonałaś. :)
    Ramka bardzo pasuje, a Ty przecież potrafisz odnowić to, co zużyte nieco. :)
    Miło mi, że bawisz się nadal. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Splociku bawię się nadal choć nie gwarantuję systematyczności, szczególnie w miesiącach letnich, bo wiesz,że wtedy jestem cała oddana działce :) Ale przecież i latem bywają dni pochmurne, deszczowe i może znajdzie się czas na ich uprzyjemnienie haftem dekapuazem bądź scrapbookingiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny hafT. Pięknie trafiłaś do przysłowia nr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak Urszula97, też uważam,że ten obrazek w pełni oddaje sens przysłowia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny hafcik, pięknie ilustruje wybrane przez Ciebie przysłowia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam kunszt wykonania.Piękny haft.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za odwiedziny i komentarz - Nina