wtorek, 6 czerwca 2023

Zabawa blogowa "Małe dekoracje" - maj2023


Przed świętami wielkanocnymi, podczas przeszukiwania Pinteresta pod kątem schematów małych serwetek, do malutkich koszyczków na święconkę moich prawnuczek, spotkałam wiele ciekawych wzorów serwetek szydełkowych. Jeden z nich wydał mi się taki bardzo pasujący do dekoracji z okazji tych wiosennych świąt. Niestety projekt rozpoczęty zbyt  późno, nie zyskał okazji bycia tłem na półmisku dla pisanek na świątecznym stole. 
Serwetkę skończyłam niedawno więc postanowiłam, że zanim trafi do szuflady w oczekiwaniu na przyszłoroczne święta, choć przez jakiś czas uraduje moje oczy, Tym bardziej, że sezon tulipanowy tak do końca jeszcze nie minął, a na pewno ciągle zostają te piękne, wiosenne kwiaty w naszych wspomnieniach. Dlaczego wspominam tulipany? Otóż dlatego, że taki właśnie motyw ma moja serwetka.





Kompozycję z serwetką zgłaszam do zabawy :
:









4 komentarze:

  1. Piekna tą tulipanowa serwetka, może być dekoracją na cały rok.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna serwetka. :)
    Będzie gotowa na przyszły rok do koszyczka. :)
    Twój link i fotka są już w podsumowaniu maja.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna serwetka! Na pewno będzie się okazale prezentowała w świątecznym koszyku.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna serwetka z tulipanami.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za odwiedziny i komentarz - Nina