środa, 13 stycznia 2016

Bombki

Oprócz zawieszek ktorymi się niedawno chwaliłam, zrobiłyśmy z córką  kilka bombek - okrągłych i  po raz pierwszy płaskich, ktore mnie osobiście zauroczyły. Może dlatego też, że łatwiej się na nich klei  obrazki  :)
Na pierwszy ogień pójdą te tradycyjne okrągłe. Bombki zostały wykonane zarówno na bazie plastikowych kul, ale równiez i szklanych.
No i najważniejsze, nie jest ich tak dużo jak to widać na zdjęciach :) bo każda bombka ma avers i rewers z różnymi obrazkami najczęśćiej.




























2 komentarze:

  1. Piękne bombki. :)
    Wcale nie żałuję, że nie umiem tej techniki, bo tym bardziej lubię patrzeć na dzieła wykonane przez innych, a w tym przypadku przez Ciebie i Twoją córkę.
    Jedną mam u siebie, więc mogę na żywo patrzeć na misterną pracę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Splociku za to,że wpadasz i mobilizujesz, bo niekiedy mam ochotę zostawić decu i wrócić do krzyżyków, ale jak czytam przychylny komentarz to znow chce mi się bawić tą techniką. :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za odwiedziny i komentarz - Nina